پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (1389)


پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (1389)

پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (1389)

این پرسشنامه در یک فایل ورد ارایه شده است و دارای 4 بعد (عوامل سازمانی، عوامل فناوری، مشتری محوری، نتایج مالی نتایج بازار) و دارای 30 سوال است و منبع آن نیز در فایل آمده است

مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمدیریت
توضیحات کامل

این پرسشنامه در یک فایل ورد ارایه شده است و دارای 4 بعد (عوامل سازمانی، عوامل فناوری، مشتری محوری، نتایج مالی نتایج بازار) و دارای 30 سوال است و منبع آن نیز در فایل آمده است

 

 

 

مولفه : دارد

تعداد گویه ها : 30

منبع : دارد

روایی و پایایی : دارد 

نمره گذاری و تفسیر : دارد 


توضیحات بیشتر و دانلود


صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


http://javanpeyk.ir/?p=1072